Major Digital Entrepreneurship
Kierunek Digital Entrepreneurship to studia stacjonarne drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim. Studia trwają 4 semestry i prowadzone są w języku angielskim. Są one kierowane do kandydatów z Polski jak i z zagranicy, co pozwoli na prowadzenie tzw. studiów międzykulturowych w ramach których, uczestnicy kierunku studiów będą poszerzać swoją wiedzę w środowisku wielokulturowym. Jest to kierunek adresowany do kandydatów zainteresowanych nowymi technologiami, zmierzających do budowania własnych przedsiębiorstw (start-upów) bądź chcących wykorzystać zdobytą wiedzę w szeroko pojętym środowisku biznesowym czy instytucjach publicznych. Kierunek Digital Entrepreneurship jest prowadzony we współpracy z European New School of Digital Studies Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Studenci Digital Entrepreneurship będą mogli realizować przewidziane w planie studiów zajęcia do wyboru, a także korzystać z oferty dydaktycznej obu uniwersytetów.
Program studiów zakłada stopniowe zdobywanie kompetencji z zakresu zarządzania procesami wynikającymi z transformacji cyfrowej. Uczestnicy mogą wybrać jedną z dwóch specjalności: digital management oraz digital governance. Studenci mogą wybierać spośród wielu ciekawych zajęć fakultatywnych poszerzając swoje kompetencje poprzez szeroką ofertę prowadzonych zajęć w ramach kierunku.
Ogólnoakademicki profil studiów pozwoli zintegrować projekty badawcze prowadzone przez pracowników Pracowni Badań nad Polityką i Zarządzaniem Cyfryzacją Collegium Polonicum z prowadzonymi przez nich zajęciami i projektami realizowanymi przez studentów. Studia z zakresu transformacji cyfrowej przyczyniają się bezpośrednio s do rozwoju i intensyfikacji współpracy pomiędzy pracownikami Collegium Polonicum i pracownikami z European New School of Digital Studies Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odrą.